torsdag 2 april 2009

Gårdagen var hur bra som helst. Jag och Anna va glada, Benne va nöjd mest hela tiden och dagen blev kanon. Köpte dock alldeles för mkt grejer. Bl.a underkläder - något jag egentligen har överflöd av. En ny bikini - vilket egentligen inte behövdes la vi märke till hemma hos mig eftersom jag hade en sisådär 8-9 st. Vi käkade gómaten hemma hos mig innan vi åkte iväg till Röbäck. Lämnade Benne och åkte till mig igen. Sen bio. Såg Dumpa honom . En bra film faktiskt. För ovanlighetens skull rann det några tårar i slutet.

Tack älskling för en kanondag. De finns inget bättre än att umgås med de 2 man älskar mest.

--

Idag är mina kollegor nog mest chockad över hur osliten jag är. Att jag va nykter igår eftersom jag tror att ingen trodde på mig när jag sa det eftersom det blivit rätt mkt på sista tiden. Nog föratt jag är trött idag, eftersom det blev sent igår, men jag är glad. Jag är trött och glad ist för trött och sliten. Solen skiner och det gör ju inte saken bättre. Tänkte tillbringa all ledig tid i solen och försöka läsa ut boken som går vääääldigt tungt.

Have a nice day!

Inga kommentarer: