måndag 27 april 2009

Jag överlevde helgen.

Har nog aldrig haft så roligt som jag hade det på v75 i lördags. Helt sinnessjukt. Först hur bra som helst hos Tom och Peter, sen hur bra som helst på umeåker sen hur bra som helst på grillfesten. Sen vart de lite sämre efter att vi drog därifrån till berghem, så det slutade med typ efterfest hos mig senare. Filip och Alle tittade förbi en snabbis vilket var riktigt kul.

Dock har jag aldrig sovit så mycket som jag gjorde igår. Helt sjukt så sliten man kan bli. Men det var helt klart värt det. Föratt sammanfatta hela lördagen så kan man helt enkelt säga att det var den bästa dagen på väldigt länge. vääääldigt länge.

Bror ringde precis. Jag ska tydligen vara med i deras korpenlag. Trodde först att det var någon slags regel att det måste vara ett x antal tjejer med men han sa att han ville att jag skulle vara med. Sånt är alltid kul att höra faktiskt. Dock kommer måndagar bli helt sjukt jobbiga med konditionsträning och styrketräning 2 timmar innan fotbollsträningen. Men det är helt klart värt det eftersom det är sjukt bra folk jag ska spela med :) Även fast jag är värdelös så ska det bli kul. Gäller bara att bju på sig själv! ^^

Snart ska jag hem. Min mamma har varit hos mig idag och torkat fönsterna. Dom var så skitiga så jag vet knappt om man ser ut riktigt. Speciellt balkongdörren. haha. Vet inte riktigt vad som har hänt. Min mamma är ungefär världens bästa mamma. Och jag är samtidigt ungefär världens mest bortskämda unge. Att ha några som mamma och Mats är hur värdefullt som helst. Dom är bästbästbäst.

Har varit så sjukt irriterad hela dagen på jobbet också. Ibland önskar jag att jag var en sådan person som kunde få utbrott och bli riktigt jävla arg. Men jag är för snäll för det. Jag går bara och ler och håller det inne tills jag får snacka med någon som inte bryr sig och få ut mina aggretioner mot dom ist, fast på ett mer snällt sätt. Vissa förstår itne hur jag kaaan hålla det inne när det väl gäller. Men det är sånt jag har blivit van vid med åren. Jaag gjorde bort min arga och depprimerande period i högstadiet, och tro mig. Man mår mycket bättre av att vara en glad människa än att gå omkring och deppa hela tiden!

Inga kommentarer: