onsdag 11 januari 2012

Ååh, har gått runt hela dagen på jobbet med känningar i halsen. Jag bara hoppas för allt jag kan att det inte är något värre som bryter ut. Har för det första inte råd att vara sjuk, sen blir jag alldeles för deprimerad av att inte få träna.

Ska köra pumpen ikväll. Försöööka ta det rätt lugnt även fast jag vet att jag har lite svårt för det. Hannapanna ska också med som det ser ut, men skulle hon ändra sig, tror jag faktiskt att jag tar en vila idag, så jag är fit for fight på Combaten i morgon.

Hoppas även att Hanna känner sig lite piggare i helgen, så vi kan ta tag i hennes snowboardåkning. Mitt mission är nämligen att lära henne åka denhär vintern. Ska göra mitt bästa iallafall och hon är ju inte en människa som ger upp så lätt, så det ska nog gå bra ;D !

Inga kommentarer: