söndag 8 januari 2012

Det blev inte alls så mkt fix idag som jag hade tänkt. Tavlorna i sovrummet är iallafall uppsatt. Gardiner köpta(men måste fållas upp). Jag vill bara att allt ska vara klart. Det går segt. Men jag trivs. Tror det kommer bli hur awesome som helst i slutändan, eftersom jag redan tycker lägenheten tagit form. Och jag vet inte hur jag ska kunna tacka Mor och Mats för all hjälp. Den hjälpen jag fått av dom går inte att beskriva med ord.


Åkte å träna kring 17. Pump i allra högsta grad. Ökade lite på varje muskelgrupp idag (trots att jag hade lite ont i ryggen, men det får bli morgondagens problem). Eftersom Markus Hellner gjorde ett helt maagiskt lopp idag och avslutade tour the ski som 2a, och kämpade sig upp för 26%lutning upp för berget och tog in makalöst många sekunder och SLOG northug med hästlängder, så tänkte jag att jag ska banne mig klara av att pressa mig och klara att öka med vikter också.


Imorgon är kursuppehållet över. Innebär kurs 18.30. Tänker dock köra Attacken 17.30 och gå lite tidigare och snabbduscha å hinna dit ändå. Saknar attacken så enormt. Kursledaren är ändå alltid sen, såatt! Sen är det normalveckor på jobbet igen också. Rätt skönt med tanke på att stressen varit total under kortveckorna.


Äh, slutbabblat. Godnatt.

Inga kommentarer: