söndag 29 januari 2012

Jaa, vad ska man säga om helgen?

I fredags blev det lite träning, sen filmhäng på haga. Lördag jobbade jag på förmiddagen, kollade lite film och sen blev det lite häng på röbäck på kvällen. Har jobbat nu på förmiddagen och ska iväg å träna senare ikväll är tanken. Mer än så har jag nog inte gjort.

Ny vecka på gång. Nu är det dags på allvar att ta tag i vikten. Jag känner mig allmänt äcklig i kroppen just nu. Mitt redan dåliga självförtoende har dalat på slutet, men det är bara att försöka komma igen.

Har ingen kurs i veckan heller, så jag längtar verkligen efter bodyattacken imorgon. Får se om det blir dubbelpass eller inte. Det är dags att ta tag i livet igen. Julia har sagt upp sitt IKSUkort och ska börja hänga med mig på Träna ! :) Alltid kul när man har mycket folk att träna med.

Inga kommentarer: