onsdag 25 januari 2012

Jaha, då var onsdagen gjord. Jag å Tove bakade som ni såg en tårta i morse på morgonfikat på jobbet. Sen åkte jag hon, Hille, Renita och Robin ner på stan och käkade "linglingmat" (som hille kallade det ;) ) på eastern palace. Gott mos. Träffade även Kusin("morbror") där så vi surra ett tag. Tårtan intogs på eftermiddagen (jag tycker egentligen inte om tårta, men smakade en bit ändå).

Träningen blev Bodystep ikväll. Absolut ingen favorit för min del, men det ända som passade i tid just idag. Mina knän börjar kännas av igen. Inte helt okej. Jag är typ en snart 24åring i en typ 80årings kropp känns det som.

Sitter å glor tv nu. Har äntligen tagit tag i att öppna ett eget sparkonto också. Spara pengar har aldrig varit min grej, men nu när man köpt lägenhet och allt, och det som går sönder hamnar på mig, så kanske det är bra. (eller för den kommande utlandsresan ;) ). Får se hur långt det går, för jag är nämligen en slösa- och inte en sparatjej. (voxenpoäng, check)

Slutsurrat. Torsdag imorgon och snart helg. Ryktas om festligheter. Har ju inte festat sen nyår så det finns kanske en liten taggkänsla i kroppen. Har verkligen tappat festsuget som jag aaaaalltid hade förut, och har kommit till en period där jag inte riktigt fattar hur jag orkade (och hade råd) att festa fredag & lördag varje helg. Helt galet egentligen. Men man ska väl "växa upp" nångång.

Puss på er!

Inga kommentarer: