torsdag 19 januari 2012

Har inte mycket att säga. Haft bättre dagar. Åkt på både feber, halsont, hosta och magsjuka sen i måndags och är fortfarande liggandes. Rastlösheten ska vi inte ens tala om. Återkommer om jag mot förmodan skulle ha något intressant att berätta. Annars kan vi väl alla hoppas att jag blir frisk innan lördag så jag iaf kan umgås med folk på fest, även fast det självklart blir nyktert. Även om det bara är ett litet tag så längtar jag efter att träffa folk.

Och ett stort stort grattis till min kära vän Julia som gått ut sjuksköterske idag och ska ha hennes examensfest i morgon som vi skulle möta upp henne på, vilket nu inte lär bli av :( är såååå stolt över dig :) skulle aldrig klara av pluggandet som du gjort. Ska fira dig ordentligt när du ska ha din andra fest ;) wiiihooo

När, ingefärte som jag typ levt på de senaste dagarna, sen som vanligt ligga i soffan å dö. Hoppas alla ni andra har det bättre än mig just nu.

1 kommentar:

Julia sa...

TACK SANDRA!!!!! Som tur är så hinner vi festa många fler gånger ihop så jag behöver inte vara ledsen för att du inte kan komma (fast det är lite tråkigt men så är det bara) Krya på dig!! KRAM