söndag 8 januari 2012

Har hängt med Hani och Fredrik ikväll. Spelat massor med tvspel och bara tagit det lugnt. Tvspel är awesome btw. Även fast jag är sämst förlorare ;P .... och sämst vinnare. Men det har jag fått från min käre far, för han är 100 gånger värre än mig ;).

Har tänkt en heldel på sista tiden med. Det var länge sedan jag trivdes med livet så bra som jag gör just nu. Jag har världens finaste och bästa vänner, som alltid ställer upp och vill hjälpa till. Som alltid får mig att skratta och som alltid är finast i världen. Vi har alla lika sjuk humor. Alla är sådär hääärligt spontana som jag älskar att vara. Hitta på grejer som man inte alltid alltid gör. Man vet liksom vars man har varandra. Ingen backstabbing och inget skitsnack.
...samtidigt som jag ibland saknar gamla vänner. Som sakta försvinner längre och längre bort. Vänner som "försvann" för länge sedan av dumma misstag på fyllan. Vänner som man glidit ifrån för man egentligen är så sjukt olika, vilket är så sjukt tråkigt.

Äh, boringsnack. Kände bara att jag ville berätta hur underbara vänner jag har. Nu ska jag slänga mig i sängen. Imorgon är det lite slutfix på lägenheten som gäller.

Natti

Inga kommentarer: