torsdag 12 januari 2012

Jag är inte nån som sitter å zappar mellan tvkanaler, för oftast tränar jag på kvällarna å sen ser jag serier eller filmer via datorn. Och jag har insett idag, när jag suttit å zappat för ovanlighetens skull, att det inte är så konstigt att man hela tiden är inte är nöjd över sin kropp. Måste gå ner eller upp i vikt och aldrig kan vara nöjd över sig själv.
Det visas ju BARA sånna program denhär tiden. Biggest looser, superskinny vs supersize, matmissbrukarna osv osv. Listan kan göras lång. Man blir ju bara deprimerad.

Önskar att man nångång kunde få känna sig nöjd över sig själv. Men det verkar få dröja. Speciellt nu när min hals fuckar med mig och träningen uteblivit två dagar i rad.

Imorgon hoppas jag på en bra dag på jobbet, vilket jag tror det blir. Massage kl 09, sen lunch med världens bästa jobbfolk på stan. Kan nog inte bli fel :)

1 kommentar:

Adam sa...

Kommer alltid finnas tillfällen då man måste ta lite vila från träningen, men då får man komma tillbaka starkare än någonsin:). Men det låter som du får en bra avslutning på arbetsveckan:)