fredag 13 januari 2012

Har inte varit världens mest effektiva dag på jobbet. Massage 09.o0, lite jobb, Moraliskt stöd för Hanna hos doktorn, lunch på stan med lite shoppning (tjejerna tvinga mig att köpa en vinterjacka. Dom tyckte jag va knäpp som inte ägde någon och bara gick omkring i en kofta å frös), lite jobb, moraliskt stöd för Hanna hos doktorn igen, sen kaffe och då va de visst hemgång.


Lite lek innan doktorbesöket


Skulle egentligen pumpa nu halv fem, men vilar halsen en dag till och drar på mig skateskidorna imorgon istället. Lär väl se ut som bambi på hal is eftersom jag inte åkt något denhär säsongen, men jag hoppas jag kommer in i det rätt fort. Siktar på milspåret iallafall.


Ahjust. Hade tagit mig igenom hela dagen utan olycka (fredag den 13e), sen skulle jag självklart göra "en sista grej" innan jag gick hem och skar mig som satan under nageln på tummen. Blodet foooooorsade (okej, inte riktigt, men nästan! ;P) men tack och lov så plåstrade Tove om mig ordentligt.

Ajajtumme och en otroligt sliten å trött cheeeey .


Snart komma Anna å hämtar mig. Vi ska äta tacobuffé fredagen till ära. Sen blir det bara film å lugnt ikväll så man kanske är ordentligt fit for fight imorgon och kanske tillochmed får i sig ett glas vin på kvällen. Va länge sedan jag va ute och slog klackarna i taket, å de ryktas om fest så, kanske.


Trevlig helg.

Inga kommentarer: