torsdag 26 januari 2012

Inlägget nedanför detta, har ni beviset på vilket helvete fåglarna är. Ser ni hur många det är.? Ser ni hur lika vissa är?! Ser ni vilket sjukt problem jag pratade om sist jag skrev om fåglarna?

.... MEN!

Det var faktiskt kul, och intressant. Allan, den lilla mysfarbror som har detta fågelställe, var helt awesome. En farbror i min smak. Sjuk humor och allmänt "bondig". Och det var faktiskt lite lättare när man fick se fåglarna i verkligheten. I måndags när jag kom hem fanns det ingen hopp i mig angående kursen längre, men nu har jag tänkt lite. Och dom vanligaste kan jag hyffsat efter idag, och eftersom provet bara kanske har 3-4 fågelfrågor av ca 70 så ska jag inte snöa in mig så mkt på fåglarna. Missar man dom frågorna kan det fortfarande finnas hopp. Dock har vi inte ens börjat prata om lagar och allt annat helvete man ska lära sig.

Har insett att jag börjar trivas mer å mer i gruppen också. Lii, som är den andra tjejen i gruppen, är hur trevlig som helst. Känns som kul att ha en tjej utöver mig också. Hade typ väntat mig jag å massa boys (inte föratt det är fy skam, MEN nu är det väl kanske inget extremt ögongodis vi har i gruppen). 4 April är det skriftliga provet och jag gruvar redan. Men snart om några veckor drar den praktiska delen igång. WIIIHOOOOO!

Nu går jag å lägger mig snart. Försöka somna någorlunda i tid. Har haft en rätt hektisk dag på jobbet faktiskt. En torsdag. Inte så vanligt, men det händer det med tydligen ;)!

Inga kommentarer: