söndag 15 januari 2012

Jag är så galet rastlös just nu. Ska träna men det är inte förän halv sex och jag hinner väl riva ner mina nytapetserade väggar tills dess. Är inget fan av att ligga i soffan å glo tv en hel dag. (kanske om jag är galet bakis). Känns inte som jag gjort något vettigt alls denhär helgen. Jag blir galen av att inte göra nånting.

Nästa helg är det iallafall vin som gäller på fredagen. Julia har gått ut skolan och är nu sköterska till 100%. Det ska firas. Måste komma igång med dieten till 100 också, men det går segt. Känns inte som att det ger nånting alls Känns somatt ingenting händer. Har kursen i morgon också. Borde läsa sidorna som ska läsas men jag tror jag gör det på jobbet imorgon på lunch å fikaraster.

Näe, nu ska jag.... försöka att hålla ut under dagen med att inte göra nånting alls.

Inga kommentarer: