söndag 22 januari 2012

Har haft en sjukt bra dag med Julia idag. Hon hade kameran med sig och tog lite kort å filmade. (Julia, kan du inte skicka lite kort till mig, och gärna filmen också :)?). Själv va jag värdelös påatt använda mobilkameran. Jag frös ju fan om händerna hela tiden ;).

Men det va nice i backen. Sjukt bra underlag, men man är fan inte ung längre. Minns på den tiden man åkte upp å ner från det att liften öppna tills det att den stängde. Utan paus. Man kände att man legat halvdöd hela veckan. Kroppen var inte med riktigt men nu kan det bara bli bättre. :) Sjukt kul vare iallafall å nu har vi väl lite planer på bygdsilium (ellerhurdetstavas) snart :)

Nu är det bara "skotersäsongen" som ska igång. Vilket blir svårt eftersom jag inte har nån skoter. haha. Men jag tycker det är såååå underbart. Men det är där man har vännerna med skotrar. ;) Sen ska vi planera en ev. "skoterhelg" i sorsele också. Måste bara försöka få låna en skoter att ta med innan dess. (Mamma? Mats? Äre inte dags att göra ett skoterköp snart? ;)).

Trodde förövrigt att jag inte hade någoin kurs i morgon, men ack va fel jag hade. Var visst BÅDE måndag och torsdag i veckan. Hatar när min vardagsplaner inte funkar som det brukar. Träningens rubbas, men det är väl bara att gilla läget. Fram till midsommar, eller hur det nu va. En vinter/vår i livet kan man kanske avvara för livslång kunskap, även om det tar emot.

Nu ska jag slå igång en film. Helt själv. Mysa ner mig under värmefilten, massa tända ljus, och bara ladda upp inför veckan. Inte varje dag detta händer så håll i hatten.

Inga kommentarer: