måndag 2 januari 2012

Haha, angående nyår vet jag inte vad jag ska berätta. Önskar att alla kunde förstå hur extremt rolig denhär helgen har varit. Hur extremt sjuka vänner jag har, på ett bra sätt. IQbefriade med ack så underbara !

Är mitt upp i min röriga flytt, det är snöstorm ute och jag börjar äntligen må som en människa igen. Sover dock på nyviken inatt när man inte riktigt vet hur man ska röra sig i lägenheten för alla grejer. Vilket är en anledning till min sjukt dåliga bloggning. Har inte tid eller lust, och kan ändå inte med ord berätta hur kul jag haft det. Imorgon efter jobbet är det dags att ta tag i lägenhetsfixet, köpa soffa och vardagsrumsbord eftersom jag snörde de gamla jag hade.

Simon hade köpt en liten filmkamera och filmat stora delar av helgen. Kändes litegrann som att titta på big brother, där man själv deltagar. Galet kul, och även lite jobbigt att se sig själv.

Lär väl som vanligt skicka er vidare till Annas blogg, eftersom hon är underbart duktig på att berätta och formulera med bilder, men även hon har haft lite fullt upp (med att hjälpa mig att flytta;)) så hon har inte heller fixat det ännu.

Tack Anna och Hanna. Vet faktiskt inte vad jag gjort utan er. Ni är fantastiskt underbara.

2 kommentarer:

Anna sa...

<3

skorna va stört snygga btw!! och nu har jag fixat bilder ;D

Adam.B sa...

Att flytta är ju bland det värsta, så många kartonger överallt och så har man ju 1000 saker mer än man tror:) Hur går det med flytten?, mycket kvar?:)