måndag 23 januari 2012



Fåglar. Dessa jävla fåglar. I just say. Ni skulle bara veta. Jag skojjar inte om vi har gått igenom ca 60 olika arter idag, och vi ska kunna se skillad på ALLA! Vad det är för fågel, vilken grupp den tillhör och hur i helvete hade dom tänkt att mitt lilla huvud skulle kunna trycka in all denna info på fyra timmar och sedan kunna det ?! Herregud, ni skulle bara veta vad jag guggat geniknölarna föratt ta mig igenom detta. Om ni ser mina anteckningspapper så skulle ni även förstå min skrivkramp.

På torsdag ska vi ut och Titta på alla dessa fåglar. Och försöka kunna dom. Ni hör ju. Fan en kurs i elitnivå känns det som just nu. Kanske om man var fågelexpert skulle man tycka detta var kul. Ge mig ett vapen och ta mig till skjutbanan så ska tant Sandra visa hur det funkar ;) Längtar tills den praktiska delen drar igång. Den roliga delen och det jag känner mig rättså hemma på.

Inga kommentarer: