måndag 5 januari 2009

Allergi?

Jag tror jag är allergisk mot nånting på jobbet. Helt serri. Jag har inte varit snuvig eller något under hela ledigheten men direkt jag börjar jobba så nyser jag, hostar, kliar och känner mig jättesjuk och hängig. Just dedär med att jag är trött och hängig kanske beror på att jag knappt sovit något inatt men ändå. Nånting är fel men vet icke vad. Drygt äre iallafall.

I veckan ska jag försöka klämma in ett biobesök med honey, sen på torsdag ska jag på ansiktsbehandling och före det ett besök hemma hos mor och Mats.

Egentligen är jag ledig idag. Men vissa måste in och jobba föratt alla djur ska ha mat&vatten och att allt ska hinnas. Imorgon hade jag också egentligen varit ledig, men har tagit på mig att jobba. Insåg i helgen att jag har sjuuukt lite pengar kvar och det är väl en sisådär 3v kvar tills lön. Hur jag ska klara mig vet jag inte riktigt men det löser sig på ett eller annat sett. Ska ju hålla mig nykter så jag kommer ju inte behöva pengar till mer än mat, och nudlar är ju rätt billigt ;P haha.

äh, nu måste jag ta mig i kragen och fortstätta jobba lite. Sen ska jag hem och sova heeeela kvällen eftersom Pernilla jobbar och inte kunde hooocka med mig ikv. Tråkigt men jobb är ju jobb ;P Vi får ta en myskväll snart baby! :) (nu lät det som att Pernilla är min endaste vän, men så är ju inte riktigt fallet, bara nästan;P)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag är din enda vän B)
haha
Nej, men kanske vi kan ses nåt innan jag börjar jobba...
Men jag måste försöka sova nåt mitt på dagen/ikväll eftersom jag klev upp halv åtta i morse.. Jag ringer dig sen raring!

Btw, kanske är du allergisk mot råttorna?
Det vart ju typ jag när jag jobbade på gdl.. They are nastyyy! :D

Unknown sa...

Klart du är allergisk mot mössen! Det är ingen långsökt förklaring... Ta och gör ett test!