torsdag 8 januari 2009

Nu ligger jag "hemma" (läs:hos mamma och Mats) i soffan framför tvn med datorn i knät. Om ca 1 timme och 30 minuter ska jag på anisktsbehandling. Dock var jag för trött föratt komma ihåg att ta med mig presentkortet i morse, men jag hoppas detta ska gå ändå. Försöker iallafall just nu för tillfället att hålla mig vaken, men det går rätt bra eftersom det krampar i magen. Mamma klämde och kände på magen och konstaterade vad det var så jag trodde jag kunde vara lugn fram tills hon berättade att hon blev inlagd när hon var liten (läs:yngre) pga detta.. Att jag ska ärva allt sånthär av mor. Att ha både kraftig mensverk 1gång i månaden + detta 2v senare. Jag blir galen. Ibland skulle jag verkligen vilja vara kille. Slippa allt sånthär tjafs. Men life is life. Jag fick ju massor av bra från modern också ;P!

Satt och kollade på kort och videofilmer från sorsele där mor och Mats firade jul. Jag blir så sjuuukt "längtig" efter både gotlänningarna och sorseleborna. Önskar att jag kunde lägga upp en utav videosarna på O&I men det är för naket för allmänheten. Men skulle ni se den, skulle ni förstå varför jag älskar dessa ungar! Dom är så sjukt underbara. Får helt enkelt börja spara pengar redan nu till en gotlandsresa framöver kanske. Förhoppningsvis.

Näe, kan nog inte ligga här längre.. Ögonen blir tyngre och tyngre och jag tänker inte tillåta mig själv att somna.

so long suckers.

1 kommentar:

Unknown sa...

Visst är badkarsfilmen fantastisk? Jag önskar också att jag kunde lägga ut den... men man vet aldrig vilka galningar det finns här ute!

Vi saknar dig också! Massor!!!

Kram från Gotlänningarna! :-)