lördag 3 januari 2009

torka.

Long time no see..


Har inte haft lust att ens sitta vid datorn vilket resulterar i bloggtorka totalt. Hursomhelst så lever jag efter ett helt okej nyår. Kunde skippat vissa saker, men nyår var hursomhelst bra. 12slaget firades mitt i stan och sedan efterfest hos bror. Folk man känt i många många år vilket bara gör allting mkt mkt trevligare :)


Hade kunnat lägga upp lite bilder och så från kvällen, men jag är för lat för det eftersom min dator alltid hänger sig och att bilderna alltid hamnar konstigt.. men en bild kan ja bli på .. från 12slaget.. bara föratt! (klockslaget stämmer dock inte, blev nått knas med kameran.)

Eftersom jag aldrig håller mina nyårslöften så har jag som inte gjort något. Men jag har sagt till mig själv att sluta festa varje helg fredag och lördag. Nu är det slut med dom dumheterna och igår var min första nyktra fredag på väldigt väldigt länge. Bara hoppas att lördagen blir lika lugn. Nästan så jag skulle bli en aningens stolt över mig själv då faktiskt.

1 kommentar:

Unknown sa...

God fortsättning på det nya året kära kusin!!!