fredag 9 januari 2009

julgransplundring.

Nu är julen över för ett år framöver. Julgranen är nerplockad, julgardinerna förvandlades enkelt till icke-julgardiner, adventsstaken är borta och lika så julstjärnan i fönstret. Det känns konstigt på nå vis. Det vart verkligen jättetomt där granen brukade stå, så när lönen kommer måste något inhandlas som kan ta upp lite plats! Vad är ännu oklart.

Ikväll väntar film och lugna gatan. Måste iväg och handla lite till laxen, och funderar på att kanske baka något bara föratt liksom sysselsätta mig. Jag blir väldigt lätt uttråkad och blir jag uttråkad blir jag på dåligt humör och jag hatar att vara på dåligt humör.

Imorgon när jag vaknar utvilad och så väntar en helkväll med tjejerna. Middag, vin och utgång. Anna ska med, och då kan jag inte bara säga nej. Det går liksom inte. Så det kommer bli en toppenkväll skulle jag tro. Som alltid ^^

Inga kommentarer: