fredag 23 januari 2009

.,.,.,

Trodde jag skulle ha sådan träningsvärk idag så jag knappt skulle kunna gå, men det har faktiskt inte blivit värre än det var efter styrkepasset i tisdags. Igår dock, plågades jag varje gång jag skulle resan mig från soffan eller röra mig överhuvudtaget. Jag kan tänka mig att folk skrattade åt mig i början när vi åkte, men jävlar efter 5-6km så såg jag ut precis som Kalla ;) haha.

Skulle vilja träna ett tag ikväll också men det kommer nog inte gå. Går inga roliga pass och skidorna är hemma hos mor och Mats och dom ska inte åka något. Så denna kväll kommer bestå av att ligga i soffan och glo sönder massa filmer, kanske försöka baka något, kanske ska städa lite osv. Hursomhelst blir det lugnt, eftersom jag ska till Ninni i morgon som fyllde 21 i onsdags(precis som Sofia fyllde 28, och tremening Elin fyllde 26 - Grattis i efterskott) så ska hon ha homeparty. Kan nog bli skoj. Men jag ska, som vanligt, ta det lugnt!

Allt jobb är klart för dagen, så nu är det bara att vänta tills klockan är 15 och jag får gå hem. Alla slutar typ tidigt idag, men men. Ska även luncha med mor och Mats ca 12. Så då kommer jag nog få tiden att gå.!

Inga kommentarer: