torsdag 8 januari 2009

eeh, trött? ja!

Det är inte hälsosamt att sova så lite som jag sovit denna vecka. Har inte lagt mig före 01 någon kväll och säkert inte somnat före 02 heller. Sen upp strax efter 06 och jobba hela dagen. Har inte ens haft tid till någon powernap på eftermiddagarna. Igår vek jag inte tvätten förrän klockan var strax efter 01 och hade inte renbäddat heller. Va inte speciellt taggad påatt ställa mig och göra det men det var ju liksom ett ont måste.

Bion med Anna var iaf supermysig. Snackade om allt mellan himmel och jord både före och efter, och tro det eller ej så var vi tysta under bion. Jag må prata rätt mkt i vanliga fall men icket på bio. Störde mig rejält på vissa idioter som inte fattar att det var fler än bara dom där. Skulle klaga lite när jag komme hem men det jag fick höra var ungefär - "Sandra, innan du börjar klaga... är du säker på att du är så mkt bättre på att vara tyst?" haha.. Humor! (eeh. jag KAN vara tyst) (.. ibland.) (på bio.) (oftast iallafall.)

Idag är det kaos på jobbet. Kortveckan och 2st är sjuka. Innebär sjukt mkt jobb. Innebär att jag ringt till Annelie och sagt att hon får jobba om hon vill och kan. Hon kommer kl 12 :). Superkul, faktiskt. Har eg. inte tid. Nu ska jag slänga i mig mina nudlar, en kopp kaffe så jag håller mig vaken och sen gå och jobba igen.

Ikväll väntar gómatn hos mor och Mats och sen ansiktsbehandling och sen hem och soooooova. Ikväll SKA jag lägga mig innan 00 iaf. Helst innan 23. Okej, helst ska jag SOVA innan 23. Alltså typ ligga i sängen senast 22. ääh. skit samma. jag går och lägger mig direkt jag kommer hem så blir det säkert superduper. kanske. typ. vi får hoppas. håll tummarna. aah, precis så. NEJ, inte båda händer. såja, bara en hand. kanon.

tack bra hej

Inga kommentarer: