onsdag 21 januari 2009

#¤%&/()=?

Idag skulle jag göra allt föratt få fara hem och sova ett tag.
Är så sjukt trött och på fruktansvärt dåligt humör så jag vet
inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har sovit sjukt dåligt hela
natten, och ändå somnade jag mkt tidigare än vanligt.

Om jag inte hade haft tvätt ikväll hade jag lagt mig och sovit
direkt jag kom hem. Sen hade jag sovit tills väckarklockan
ringer i morgonbitti nångång.

Har sjukt lite på jobbet också idag. Inga rör, så jag kan inte
göra så mkt heller. Hoppas dom kommer hit med sånna innan
morgondagen iallafall. Tiden går så sakta när det inte finns
något att göra. & jag vill hem och det är NU!

aaah, jag är så sjuuuukt less just nu. Och fryser gör jag också.
Och träningsvärk i benen har jag . Och den här dagen
suger av mig så jävla mkt.. Fuck it!


piss off!

Inga kommentarer: