torsdag 15 januari 2009

shit.

Jag borde lära mig sova på nätterna. Jag är helt galet trött på dagarna och egentligen på kvällarna också, men sova kan jag ändå inte. Knas men aja. Min mobil har varit död nu i snart 3 timmar. Det är jäkla tyst utan den. Ingen musik, inga telefonsamtal, inga sms liksom. Kan inte ens mobilblogga.. haha. Det är ju det som håller humöret uppe på dagarna. Hursomhelst. Ska med mor på maxi idag och storhandla lite. Har inte mkt till mat hemma just nu.

Skulle vilja vara supernykter hela helgen egentligen, men i morgon är det "avskedsfest" för Nicole som åker hem till London på lördag. Har lovat att jag ska inbefinna mig, så mitt samvete säger att jag inte kan svika det. På lördag ska jag ligga hemma och inte göra något alls.

Nu ska jag joina Mari till "challen" och sedan försöka få tag i morsan.

Inga kommentarer: