fredag 30 januari 2009

Fredagarna på mitt jobb är verkligen det segaste som finns. Oftast är allt klart innan lunch och då ska man liksom bara sitta av tiden. Oftast slutar alla tidigare och jag blir ensam kvar. Ingen att tjattra med eller något. Det ända man kan roa sig med är typ datorn och tillochmed det blir jag äckligt less på. Idag är iaf Helén här till tre. Verkligen världens goaste människa, så tiden går förhoppningsvis fortare idag än de andra fredagarna.

Imorgon har Moa födelsedagsfest. Hon har hyrt rött, och jag har lovat att fara dit. Förhoppningsvis gör Timmy och Simon mig sällskap så jag slipper fara själv. Ska iaf ta det lugnt eftersom det vart rätt mkt i onsdags. Men aja.

Idag är Villes begravning. Alla mina tankar går dit och det är tråkigt att jag inte kunde följa med.

Nu ska jag tagga 2 ½ timmes seghet och sen hem och sova typ. eller nått. får se.

Inga kommentarer: