tisdag 27 januari 2009

Fuck this!!!!!!!

Inatt har det inte blivit mycke till sova. Det är denhär tiden varje månad jag verkligen hatar. Den förstör så äckligt mkt. Mitt humör, min sömn och allt. Igår va jag så sjukt lättretad så det är helt sinnessjukt. Va mest sur och grinig över absolut ingenting efter träningen och det va sjukt synd om folk som var i min närhet. Jag får dock så sjukt dåligt samvete över mitt dåliga humör dagen efter, men det är inget jag kan göra något åt. Jag brukar försöka låta bli att låta detta förstöra mitt humör, men ibland misslyckas jag totalt. (precis som med mkt annat.) Natten var varit plågsam. För varmt, för kallt, för ont osv osv. Pendlade hela tiden. Har typ legat ihopkurad i hörnet av sängen hela tiden, och gråtit föratt det gjort så förbannat ont. Jag gråter inte ofta, men sånnahär gånger kan jag inte låta bli. Jag tror endast det är vissa tjejer som förstår hur sjukt ont det kan göra.

Hursomhelst. Jag tog mig upp till jobbet. Ska försöka ta mig igenom denna dag och hoppas på att värken ger med sig. Känner mig som en gammhagga som går omkring och glömt sin käpp. Jag ska försöka hålla mig vid mitt glada humör även fast det kommer gå upp och ner. Jag ska försöka vara snäll och inte reta upp mig på småsaker. Jag ska försöka, men det kommer inte bli lätt. På förmiddagen finns iaf Sofia här, hon får mig alltid på bra humör iallafall :)


Förlåt!
Förlåt!
Förlåt!
Förlåt!

Inga kommentarer: