måndag 26 januari 2009

Jag är typ pigg idag. Det är faktiskt inte så ofta jag är det på dagarna. Även fast måndagar är den dagen på veckan man är som piggast på morgonen. Imorgon är det tisdag, vilket innebär den absolut jobbigaste dagen på hela veckan.

I lördags kan jag tala om att Mats försökte rädda ett liv. En karl fick typ hjärtattack i skidspåret så då fick Mats ta fram läkarkunskaperna och göra det han kunde. Ambulanspersonal kom också men de lät Mats göra det mesta som jag förstog det. Dock läste jag att han tydligen inte överlevde när han kom till sjukhuset. Tragiskt, men sant.

Partykvällen hos Ninni blev riktigt lyckad. Trevligt folk. Fick skjuss av Annelie och Erik (?) hem. Tusen tack. Var orolig att jag skulle måsta gå domdär 10000 kilometrarna med mina högklackade skor. Var någon slags efterfest på 2 pers när jag komme hem, menmen.

Ikväll ska jag träna. Först 1 timmes steppass, sen 1 timmes styrkepass. Jag känner mig taggad. Det känns som att jag har extra krafter. Iallafall just nu. Lär väl vara död när jag kommer hem sen men det får bli som det blir.

Nu äre lunch som gäller, sen försöka bli klar. Det går segt idag. Mkt i tankarna och mkt pysselgöra som tar äckligt mkt tid.

tjing.

Inga kommentarer: