onsdag 7 januari 2009

..

Det jag skrev om att det var för ensamt och tyst i måndagsnatt ångrar jag nästan lite. För ca 20 min efter att jag skrev det ranglade en kanonfull Micke in genom dörren så då var det inte tyst längre. Han gick omkring och sjöng, gjorde karatesparkar hit och dit, ramlade åt höger och vänster och jag har nog aldrig skrattat så mkt åt honom förrut. Jag menar, han skulle ju bara ut och ta EN öl! :) haha...

Låg väl mest och sov i går. Va på jobbet ca 2timmar eftersom det bara var översyn och sen när jag kom hem somnade jag igen, klev upp, käka, glodde film sen vare kört. Jag va liksom inte trött längre förrän där efter 02 nångång då jag somna tror jag.

Ikväll blire tvätt och efter det bio. Ska bli mys. :)



...... och äntligen är Sofia back to work :) Underbart.

Inga kommentarer: