tisdag 27 januari 2009

nattinatt

Just kommit hem efter en promenad från stan. Köpte ett nytt headset så det va rätt skönt att äntligen få lyssna på musik medans man går. Droskan var iallafall stängt, vilket jag blev riktigt besviken över. Men vi bestämde oss för att prova nått nytt ställe (som jag inte minns namnet på). Helt okej fast fortfarande inte lika bra som droskan. Satt och käkade ett bra tag tills Pernilla åkte iväg. Jag och Anna satt kvar och tjattrade om allt och ingenting. Vi bestämde oss föratt gå vidare. Gick till O´lerays och glodde hockey och lite fotboll, pratade om allt och ingenting och sedan följdes vi till Annas buss och sen traskade jag hemåt. En riktigt trevlig kväll. Jag är äntligen på mitt vanliga humör och smärtan har, iallafall för tillfället, gått över. Inatt ska jag sova som aldrig förr, och förhoppningsvis slippa allt som har med pain att göra.

Godnatt.

Imorgon tar vi nya tag. Imorgon är jag mig själv igen. Yeeesbox.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Kärlek raring, var en himla trevlig kväll!
Och så försöker vi peppa en tjejkväll ;)