fredag 4 september 2009



Allt suger. Det är fredag. Det suger. Lördag i morgon. Suger också, även fast älskade Anna fyller år och vi ska ut och fira henne ( & mig & Tina?, planeringen är inte superbra, men det suger ändå eftersom allt kommer bli så konstigt.) Min nya vän ekorren suger. Han svek mig idag. Ingenstans var han. Snart är det måndag igen. Då funderar jag på att hoppa. Någonstans. Det är liksom sista arbetsdagen på hela veckan. Man ska vara glad. Och här sitter jag mer irriterad och depprimerad än någonsin. Jag behöver något som kan göra mig lycklig.

Detta är en saga utan lyckligt slut.
Ingenting blir nånsin som det var förut.

1 kommentar:

t sa...

Ja, eftersom planerna blev totaländrade så kommer inte jag att vara med imorgon. Men det visste ni ju redan skulle ske, så det är ju inte några nyheter...