torsdag 10 september 2009

En person jag känner berättade klart och tydligt för mig idag att jag är en bitter människa och att mitt inlägg angående att jag INTE var bitter var skitsnack. Så.. därför suddar vi ut det inlägget och börjar om.

Jag är en bitter människa. Jag är en riktig jävla bitch mot alla mina vänner och försöker alltid styra och ställa. Jag skrattar väldigt sällan och om jag skrattar är det bara för andras misslyckaden. Jag är en väldigt oflexibel människa och kan inte umgås med folk utan alkohol med i bilden. Jag ställer aldrig upp för mina vänner och jag är väl rakt ut sagt en värdelös människa. Jag bara ger skit till alla och det är konstigt att jag har några vänner överhuvudtaget. Jag anklagar folk för saker hela tiden föratt söka bråk. Jag älskar att bråka med mina vänner. Det är någon slags hobby för mig. Jag sitter kvar på ställen jag hatar (typ tandläkaren) ca en timme bara föratt dra ut på tiden och få folk att vänta på mig och inte kunna göra saker. (ÅÅH, JAG SOM ÄLSKAR TANDLÄKAREN! varför får jag inte vara där oftare? I typ en timme?! För att det är problem med maskiner hit och dit.) Att folk står ut med mig är himla konstigt pga min sur-&bitterhet men jag är glad att de vänner i still have (kom på att bitchar ofta lägger in engelska i meningar) fortfarande finns kvar och klarar av min bitterhet. ååh jag önskar att jag hade fått ärva lite humor av min mor och far, förmågan att skratta och vara glad. Men iiiiiicket!. Jag är, och kommer alltid vara en bitter människa. Deal with it, eller dra åt helvete!

Så. Kanske kommer längre med ärlighet. Förlåt att jag ljög för er i tidigare inlägg. Men jag söker vänner. Och de flesta vill ha glada sådanna. Men vill ni vara min vän. Hör gärna av er!! www.desperatbehovavvän.nu !!!

PuZzZiZaR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Omoget inlägg jag vet. Men jag är inte bara bitter, jag är omogen också.





Glömde förresten säga att fotbollen igår va bland de världelösaste någonsin! Men maten var topp notch. (eller vad det heter). Jag hann tillochmed spöa lillebror lite innan jag begav mig hemåt. Det kändes bra ;P höhö.

Näe, fuck off

4 kommentarer:

Pernilla sa...

I LOVED it! :D
Man får vara bitter!
Försökte gå in på hemsidan och anmäla mig som vän, men den funkade inte? höhö
Händer i helgen?

Sandra sa...

Haha! åååh. du är så söt! :) Tänkte att vi kanske kan ringas lite senare och snicksnacka lite.. Duvet, fredagar på mitt jobb är ju inte direkt effektiva ;). Ska väen fixa hemsidan. För hur ska jag annars få vänner? :)
PUSS

Helena sa...

Haaahahaha, men darling älskar din bitterhet :) nu kan vi umgås på samma nivå du å jag..
saknar dig max btw bara så du vet :) hör av dig så vi kan ses snart..pusset stjärnan

Anonym sa...

hadde den kompisen någon andledning till att säga så? sa den rakt ut bara att du är sur och bitter på alla, eller bara på han/hon?