tisdag 1 september 2009

Jag har hittat en ny vän. Mister ekorre. Varje dag när jag cyklar till jobbet, oavsett om klockan är kvart i eller kvar över sju, så möter jag alltid denna söta varelse på exakt samma ställe. Vi är nästan så himla bra vänner nu så vi stannar och snicksnackar lite innan jag cyklar vidare mot jobbet. Jag funderar starkt på att bjuda hem honom på kaffe någon dag. Han verkar som så himla snäll. Men det blir inte idag. För när jag kommer hem mååååste jag vila ögonen ett tag innan träningen. Har sovit himla lite inatt.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Okej Sandra, vi kanske måste börja umgås lite mer så du slipper inbilla dig att ekorren är din vän ;P

Sandra sa...

Hörredu! han ÄR min vän. Han har sagt det till mig. Fick ett sms igår nämligen! HAH! :) Men vi kan börja umågs mer ändå. Han kan säkert bli din vän med! ;)