fredag 18 september 2009

Efter tio timmar i älgskogen blir man rätt less. Men det har varit kul. Fick inte skjuta något men en och annan älg fick man ju se. Sen att sitta med massa jaktgubbar och käka lunch osv är nog bland det roligaste jag varit med om. Deras humor är lite utöver. Snuskprat och allt det hör till. Roliga historier osv. Nu har jag hällt upp ett glas vin och ska lägga mig och bubbla i mosters bubbelbadkar. Myyys! Sen hoppas jag på humor hela kvällen, vilket jag verkligen tror det kommer bli också. Jag njuter! Till fullo.

I morgon är det päregrävning och paltmiddag med massa folk. Ska bli så himla trevligt. Jag älskar att vara här. Frisk luft. Naturen. Humorn. Folket osv. Alla är så himla glada och trevliga, och så brukar det ju vara i små samhällen.

Näe, nu är badet fyllt.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: