onsdag 16 september 2009

Jag tror jag drog förhastade slutsatser angående min "vän" ekorren! Någon annan måste ha bjudit honom på kaffe före mig, för jag har inte sett han på säkert en eller två veckor. Antingen har han dissat mig för gott, eller typ blivit överkörd utan att berätta det för mig. Vad vet jag. Borta är han iallafall. Därför är denna dag sorg för mig! + att jag har lärt mig att man ska va jävligt nöjd över det man har, och inte gå och gräma sig över det man iiiiinte har!

Hade jag kunnat lägga upp videoklipp här, så hade jag gjort det nu. Ett klipp om ungefär hur jag känner mig just nu. Det hade varit några minuter från ett avsnitt i scrubs. Självklart har hela klippet med Ted att göra, för jag känner mig ungefär precis som honom! Totalt oomtyckt och värdelös på allt!!!

Annars, om någon vet hur man kan fixa via internet eller liknanade så man kan se Barcelona-Inter matchen hemma ikväll så skulle jag vara extremt tacksam för tips. Jag vill så himla himla gärna se den men att åka till Olles är inget altentativ eftersom.. jaa - ingen av mina vänner ser fotboll helt enkelt.

Åker iväg i morgon också. Ska bli skönt på ett sätt. Det behövs distans från denhär skitstaden. Väldigt jobbigt på ett annat sätt. Men på nått sätt är det väl kanske bra!. who knows

Inga kommentarer: