onsdag 16 september 2009

Jag är så himla avis på en Helén just nu! På fredag åker hon och hennes pojkvän till stockholm. Ska bo på hotell, gå på norra brunn, cosmonova och bara njuta en heeel helg. Förra helgen var dom i fjällen och snart åker hon till turkiet. Flyger och flänger hela tiden, och trots att hon har fyra barn hinner hon med detta. Jag avgudar denna människa. Världens gladaste, mest omtänksamma, hjälpsammaste och trevligaste person jag känner - ärligt. Hon vill ingen något ont. Hon förtjänar varje litet korn av lycka och roligheter så jag blir så himla glad av att hon hittat någon som ger henne det.. Hon är guld värd! Det borde finnas fler av henne.

Ett hopp har dykt upp ang. fotbollen ikväll också. Kanske slutar tidigare och åker ut och rider idag också. Dagen blir för en gångs skull ljusare fram mot eftermiddagen. Jag känner mig utvilad och glad på något sätt (kanske beror på att jag typ gick å la mig tio igår?!).

1 kommentar:

Anonym sa...

Men inte ska du vara avundsjuk. Tänk dig Sorsele och potatisgrävning i helgen.
Kram Mostra