tisdag 15 september 2009

iiiiinte riktigt min dag idag. Först har jag drömt helt sinnessjuka drömmar inatt. Sen när jag skulle kliva upp höll jag typ på döda Micke (okej, döda är väl att överdriva, men jag råka liksom kliva lite på honom), kom till jobbet och mötte upp Sara(som äntligen är här igen). Skulle hämta kläder och jag var mer förvirrad än jag vet inte vad nere i kulverten. Gick fel hit och dit och glömde nästan hämta kläderna. Skulle stänga skåpet i omklädningsrummet och "råkade" ha kvar handen emellan och ack så ont det gjorde eftersom jag smällde igen dörrn ist föratt stänga den försiktigt. Nu dunkar det i hela handen och jag har till råga på allt fått huvudvärk!

Hej värdelösa dag!

Jag skulle verkligen vilja ändra såå mycke i mitt liv.
Det har inte blivit något alls som jag vill och jag är
allt mer än nöjd.!!

Inga kommentarer: