lördag 26 september 2009


Trött, så trött, så trött. Blev lite väl mycke igår. Hatar verkligen när det blir så. Man ska INTE dricka tequila. Sen att ta den typ 30 min innan krogen stänger är så totalt jävla meningslöst. Usch vad jag ångrar det.


Har varit nere hos Simon med Per och Vicky ett tag. Käkat pizza och sett Robert Gustavssons nya dvd. Började må sjukt illa och höll typ på somna så jag gick hem. Ska lägga mig och se Entourage och försöka sova en timme eller två. Vilken totalt meningslös lördag. Sen är det så himla tomt och tråkigt att bara ligga hemma själv. Men jag är helt enkelt för sliten föratt göra något!



Ajust, mitt och Vickys mission failade. Det var helt enkelt svårare än vad vi trodde!

1 kommentar:

Anna sa...

haha! Jag ångrar också tequilan faktiskt!! började snurra lite väl mkt efter den!! ;) haha Men kul som fan vare!