lördag 19 september 2009

Så som jag skratta igårkväll har jag nog inte skrattat på länge. På slutet av älgjakten va jag mest less och irriterad och fundersam (eftersom man hinner tänka ofantligt mycke i skogen på tio timmar). Men att en människa kan få en att skratta så sjukligt är helt otroligt. Oavsett vilket humör du är på blir man automatiskt glad. Vad som helst denna person säger förvandlas till någon slags rolig historia. Men det kan vara något som att "måste jag dricka festis" som man asgarvar åt också. Helt sjukt. Det är inte ett dugg roligt egentligen men när det kommer från denna persons mun så går det inte att hålla sig för skratt. Jag och moster skrattade alltså konstant under den perioden igår. Helt sjukt. :)

Nu väntar päregrävningen. Ska strax byta om och bege mig ut till mor och mats å gänget. Gräva så man får nå potatis hem så man kan göra palt :) . Sen ikväll blire mys hos moster med vin, spel (?) osv :) Alltid kul.

Inga kommentarer: