onsdag 23 september 2009

Imorse cyklade jag över en groda. Efter tänkte jag stanna och ta kort, men jag insåg att det va rätt äckligt så jag bara cyklade vidare och lät grodan ligga där. Utan att bli begravd... Stackars groda!

Meeen, jag har haft en sjukligt bra vecka hittils. Hoppas den fortsätter! Tvätta och göra palt ikväll. Blir nog bra det. Ska försöka hinna förbi Vicky nån av gångerna jag ska ner till tvättstugan (det är ju ändå på vägen så det bör jag hinna). Jag och hon har ett mission vi ska utföra på fredag! ;). Mission impossible eller inte, det visar sig :)

Ska tillochmed lyxa på med lunch i centralhallen idag. Prata lite skit och så!

2 kommentarer:

Petra sa...

Vad duktig du är som kokar palt! Jag måste verkligen börja med det :) Kram, kram!

Sandra sa...

Har man varit och grävt potatis i färjis måste man ju göra något bra av det ;). Kram!