tisdag 22 september 2009

Helt sjukt! Tre stycken är borta på jobbet. Allt är egentligen sjukt stressigt, men trots det så är denna vecka så sjukt mycke bättre än annars. Inga irritationsmoment på dagarna och allt flyter på bra trots att det är mycke jobb. Jag firar litegrann. Jag njuter och på fredag ska vi alla på jobbet ut och käka lunchbuffé på .. jaa.. vad det nu hette. Estern palace?! vettetusan, men det ska bli trevligt.

Har glömt att ta mina allergitabletter två dagar i rad vilket innebär sjuklig klåda på armar och ben, kliande i hals och jaa. typ överallt. Jag nyser sönder mig själv och känner mig dödsförkyld även fast jag inte är det. (måste alltså komma ihåg i morgon annars bryter jag ihop!)..

Träningen igår gick sjukt bra faktsikt. Det är så himla kul när man väl är på det humöret. Hoppas det bli lika bra ikväll! Jag känner mig iallafall riktigt taggad. + att mamma har lovat att komma med ugnstorkat älgkött (revbensspjäll) också. Sånt skulle jag kunna föräta mig av. (min moster tog fram en sån bit i lördagskväll, och jag trodde jag skulle döööö.) Det är verkligen så sjukt gott. Skulle kunna gnaga ihjäl mig i hopp om att hitta nån liiiiten liiiiten köttbit även när det är sluut! haha.

Näe, slutbabblat. Jag har haft två bra dagar på jobbet! Jag klagar verkligen inte. För det hjänder inte speciellt ofta!

Inga kommentarer: