onsdag 9 september 2009

Jag älskar vekligen våra hästar. Ångrar verkligen att jag tappade intresset. Att kompisar, fest och killar blev mer intresant. Nu står pappa och lagar en gourmetmiddag till fotbollen. Gott kött, spejsiga pommes (typ skruvar? haha), hemlagad beasås och sallad. Jag har varit och köpt några öl. En mkt, för mig, betydelsefull människa har lärt mig att det liksom hör till när man ser fotboll.

Nu gör Sverige och min lilla Zlatan succé och spöar skiten ur Malta ikväll. Jag och papi kommer sitta som klistrade. Jublen av Sveriges förhoppningsvis många mål lär höras långa vägar från Oleary´s till oss eftersom det ligger här bredvid. Så ensamt och tyst lär det inte vara.

Nu, ska jag sneeka några mjukisar av far och en fet t-shirt av lillebror.. Sen bara mysa ner mig i soffan och invänta mat och fotboll! Här är det väääärsta servicen kan jag tala om.

Har fortfarande inte hört något om korpenmatch ikväll heller, så det lär nog inte vara ikväll. Eller så ringer dom som vanligt i sista sekund. Det lär ju märkas

Inga kommentarer: