onsdag 23 september 2009

Jag har städat. OJ vad jag har städat. Kom hem kring fyra och sedan dess har jag städat och tvättat fram tills nu. Jag har inte suttit ens två sekunder (okej, jag satt ett tag när jag va förbi hos vicky, men den pausen va inte lång). Nu är det kliniskt rent och jag har tänt ljus i hela lägenheten. Hur mys som helst. Jag är på sjukt bra humör, och jag hoppas inte tröttheten kommer förstöra det, för ni ska veta att jag är sjukligt trött just nu. Ajust, blev ingen palt idag. Eftersom Micke hjälper Marcus att flytta m.m och inte skulle äta hemma så orkade jag inte laga nått. Det blir paltlagning i morgon istället. Även fast jag just nu är sjukt sugen på just det!. Har inte hunnit äta något heller pga jag inte haft tid att tänka på mat eller dyl. kom jag på nu. Huvva. Inte konstigt man är hungrig.



Mor och Benjmin på min födelsedag.

Kusinbarnet Edit pussar på Benne.! :)

Näe, ska försöka få i mig nå mat (eller kanske äääälgkööööttteeett) och invänta att Micke kommer hem, när det nu blir!.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lik sin mamma,städa diska o damma.Å så ska man ju va älskarinna, ha krafter kvar när ens karl vill ha en kvinna. osv osv som Siwan sjöng.
Bra jobbat, TRÄNA ikväll???

Sandra sa...

Haha! Du är kul du mamma. Jag vet inte! Får se hur stressigt det blir. Men jag inväntar samtal från dig någongång idag som vanligt ;) hehe!

Anna sa...

Nåh så fina bilder! :)