torsdag 17 september 2009

Det behövs verkligen så himla lite föratt jag ska vara glad osv. Hade en helt sjukt bra dag igår faktiskt. Hann med himla mycket + att jag fixade så vi kunde se fotbollen hemma. Dock en rätt händelselös match menmen.

Dagen har flytit på ovanligt bra. Jag har pysslat och donat med allt som ska vara klart till helgen. Är ledig i morgon så nu ska jag bara beta igenom eftermiddagen också. Men det blir nog askalas. Ska sätta mig och se gårdagens idolavsnitt från Umeå efter lunch (jaa, jag har inget annat att göra) eftersom det krockade med fotbollen igår. Sen ska UTCFfolket komma upp och fika i eftermiddag. Treeevligt. Sen blire hem och packa sen beger jag mig ut till skogen och där blir jag hela helgen. Ska jaga älg, gräva potatis och umgås med släkten(låter kanske inte superkul för er, men om ni skulle känna mina supermostrar så vet man att man aaaldrig har tråkigt för dom har lika sjuk humor som jag). Ska bo hos favvomoster också så det kan inte bli mer än trevligt. Kommer bli jobbigt att vara hemifrån men man får helt enkelt överleva.

Näe, käka lunch, läsa skvallertidningar, se idol, fika sen gå hem. Rätt soft eftermiddag kan man säga :)

Inga kommentarer: