torsdag 23 oktober 2008

Aaaaalltså. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag blir verkligen galen på vissa saker just nu. Och det
finns inte ett piss jag kan göra förrutom att försöka
vara trevlig och typ låta bli att dampa. Svårt äre, men
det går nog bra. Bara i morgon kvar såatt.

Möttes av en överlycklig Sofia i morse efter barcas vinst
med 5-0 igår. Jävligt dystert att inte Intermatchen visades
som vanlgit på 6an. Hade varit skoj att se, men de blidde
hockey istället. Funkar ju liksom det också! :)

Träning ikväll, sen promenad nydala runt med Helena efter
det. Ska bli lika trevligt som vanligt. :)

Flygångesten börjar dyka upp lite nu och då inför flygresan
på tisdag. Jag gruvar mig över det eftersom jag verkligen
hatar att flyga.. Tur jag inte flyger själv iaf för det hade jag
nog inte klarat av.! Fånigt jag vet, men det är en av mina
fobier. Flyg- och Spindelfobi yeeey! Inget jag kan göra åt.

2 hela arbetsdagar kvar innan 1 veckas ledighet. Ska bli så
ruskigt skönt faktiskt. Kunde sluppit vissa saker men aah,
det finns inte mkt att göra åt.


so long

Inga kommentarer: