torsdag 2 oktober 2008

födelsedagar.

Torsdag idag och som vanligt en lugn och seg eftermiddag framför mig.

Pappa & Mostra fyllt år igår. Grattis igen till er!
Imorgon fyller lillebror moppeålder och byxmyndig.
Tiden går så sjukt fort. För mig är han fortfarande liksom
LILLEbror, men han är ju banne mig inte liten länge.
Men ja älska han ändå!

Åker iallafall ut till skogen i morgon och tänker tillbringa
helgen där. På söndag är det födelsedagsfirande för far och
bror som jag har förstått det. Jag är rååånöjd över det
lillebror ska få, verkligen! Eller, nöjd och nöjd, men det ska
bli ruggit kul.
Jag och Moa satt och slog in allt igår. Både det till paps och
det till bror. Rätt mysigt liksom.

Ska hämta ut paket från haléns idag också. Minns itne riktigt
vad som är beställt så det ska bli spännande att se :) .
Kanske mina nya gardiner? Fast jag tror icke de var uppskrivna.

Inatt har jag frusit så ini helvete. Har legat och sovit med
2 par mjukisar, 2 tjocktröjor och en t-shirt under de,
2 täcken + min filt... och ändå har jag frusit. Jag kan inte
bli sjuk IGEN... det går inte.. inte för fem jävla öre.. Har inte
råd, lust eller tid! ! ! ! så snälla, håll mig frisk!


Ajust, idag började jag med Cambridge-dieten igen.. Ska försöka
köra 1v eller 2 beroende på orken! :)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

åååh, jag älskar att hämta ut paket när man halvt glömt vad man beställt.. Lite som julafton :D

Anonym sa...

Vi i "skogen" får den stora förmånen av att njuta av ditt sällskap en hel helg ! Vi böjer oss och bugar som träden i detta vindpinade Gräsmyr ! Mysigt att få rå om dig en helg gumman !!!!! Lillebror har inte pratat om annat än att storasyster ska komma !
Välkommen, och vi skippar Cambridgemetoden imorgon för att laga en festmåltid till dig....mmmmm Västerbottensmuffin med en rejäl köttabit och hemgjord "bea"...Nu ska ju du å ja lasta lite ved...så vi ses på en kvart ! ( jag och Sandra sitter uppslukade av alla härliga bloggar på varsin våning ) Tack för att du är här ! Puss å Kram
Kia