torsdag 23 oktober 2008

vinter.

Satt å kolla på gamla bilder. Bland annat från i vintras och jaaa, jag längtar tills jag kan ta fram brädan och börja åka. Men det är så äckligt deprimerande att det typ aldrig blir någon vinter här nu för tiden. Vill verkligen typ hyra en stuga i fjällen 1v och ba dra dit, chilla me nå öl och åka massvis med bräda :)..
Problemet är väl att jag isf måste skaffa nya kompisar som åker bräda och vill dra iväg ett tag. Aja, måste försöka tagga upp folk och pengar sen får tiden visa vad den vill liksom.

alltsså, detta är typ det 3e (?) inlägg IDAG.. Egentligen tycker jag det blir för mkt om man skriver mer än typ ett inlägg/dag. Men denna dag har varit så seg, och jag har haft så fruktansvärt lite att göra så ni får ha överseende med det!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Jag är på, om jag slipper allt vad skidåkning och snowboardåkning är så slappar jag gärna och kör skoter :D