fredag 10 oktober 2008

bad day.




Fruktansvärt dålig dag idag.
Orkade för de första inte kliva upp i morse,
så jag snoozade sådär länge så det tillsist
blev panik föratt jag skulle hinna i tid till jobbe.
Sen hare väl ba gått utför.
Humör är nere på Minus, även fast det är fredag.
Jag är egentligen inte sugen på att göra någonting
alls ikväll men hemma tänker jag inte dega hela
kvällen. Är förbannat less på "saker"/"personer".
De verkar som om de ända vissa kan är att klaga
eller hitta fel. Hädanefter tänker inte jag vara den
som ställer upp, utan jag tänker vara precis lika
egoistiskt som alla andra.


Aja, kanske inte bör skriva mer. man vet aldrig vilka
problem det blir när jag är på jävligt dåligt humör och
skriver. Alltid blire nått!


Så fuck off!

1 kommentar:

Anna sa...

hoppas du är på bättre humör nu när det är fredagKVÄLL!! ;)