måndag 27 oktober 2008

panik.

Börjar känna panik över morgondagens resa just nu.
Har inte börjat packa eller någonting, är inte riiiktigt
säker på vart jag har bokningsnummren och dom papperna,
men jag trooor och hoppas jag vet vars de är. Denhär kvällen
kommer jag inte vara lugn tror jag. Måste på ICa direkt efter
jobbet, köpa hårfärg, sen hem, skynda mig och börja tvätta,
sen börja packa ihop alla grejer, klippa och färga håret, och
sen förhoppningsvis någongång somna så jag pallar flygresan.
Som ni säkert vet hatar jag att flyga, och det blev inte bättre
när snacka me morsan i morse och hon sa att det är storm och
bla bla bla och att vi kanske inte ens kommer kunna landa pga
detta. Nog föratt hon bara skojjas ( hoppas jag ) men mitt hjärta
dunkar undefär 1000 gånger mer när jag tänker på flyget.
Och det vart inte bättre när jag drömde inatt att planet kraschade
mellan arlanda och Gotland - i vattnet. Alla drunknade självklart.!
Sen började Sofia prata om kapning av planet och annat skit i morse
vilket inte gjorde nånting bättre. haha...

äh, förhoppnignsvis blir nog dethär bra. Längtar grymt tills vi väl är
framme iallafall :) Kommer nog bli en grymt bra vecka. Kommer nog
att leka sönder ungarna lite tror jag :)

Förövrigt är jag jäkla irriterad på en viss person just nu. Helt sjukt hur
man ens kommer på tanken sådär. Jävligt dålig stil, men aja! shit the same.
Gjort är gjort, men aah! det va jävligt fittigt...
Har varit rätt irriterad på kvällarna i helgen av någon andledning. Hade
komme hem fredagsnatt och ba snört iväg nycklar osv.
Sen köpte jag, Micke och Timmy pizza i lördags, och vi lämnade kvar
en som vi skulle käka på lördagnatt, men när jag komme hem i lördags
va jag frusen, förbannad och tyckte inte att pizzan förtjänade att vara
inomhus, så den snörde jag av någon konstig anledning ut från ballkongen.
Igår ångrade jag det grymt.

Äh, måste fan jobba lite nu.. Måste ju hinna klart en hel del innan jag slutar
eftersom jag inte kommer vara här på 1v sen. Och det är mkt som måste
förklaras och göras. Äh, skit samma.

Gå å dö eller så! Blir nog bra! Hadé . hejeejejejj!

Inga kommentarer: