tisdag 21 oktober 2008

störande.

Idag är en sånhär dag där jag stör mig på minsta
lilla. Jag går omkring och ser allmänt sur och irriterad
ut och är inte ett dugg social. Ibland händer det att
jag drar på smilet litegrann men absolut inte lika mycke
som jag brukar göra. Vet ej vad det är men jag kanske bara
är allmänt trött eller så?

Vart superglad igår när jag kom hem från träningen.
Hade halvgruvat innan det över att måste diska och
plocka lite när jag kom hem, men när jag väl kommer
hem så är det redan gjort. Det va himla himla gulligt!

Ska nog förbi ICA och handla lite smågrejs innan jag
går hem. Sen innan träningen 18.00 hade jag tänkt
hinna laga ugnspannkaka, plocka ihop lite kläder,
dammsuga och torka golvet, städa toaletten och byta
sängkläder. Om jag nu hinner eller inte visar sig väl
senare, men det är tanken som räknas, eller hur?! haha.

Äh, slutbabblat. Fick ba lust att skriva av mig lite.
Har inte så mkt annat att göra såatt. Förrutom att
min kaffekopp väntar i fikarummet, men somsagt....
... jag är inte speciellt social idag, så jag ska nog
sätta mig i hörnet på soffan och läsa en skvallertidning
från bokhyllan som är från antingen 2005 eller 2006.
mmmmmmmh..

Inga kommentarer: