måndag 20 oktober 2008

hatarrubriker.

Helgen har varit rätt okej faktiskt.
I fredags satt jag timmy simon och Micke och spelade
Buzz och drack nå öl. Efter det åkte vi till ansee och
hängde där tills tidig morgon.
Lördag åkte jag Timmy och Micke å köpte pizza och sen
satt vi hos mig å ba glodde tv och tog det lugnt tills jag
sedan begav mig till tomtebo föratt tillbringa en kväll
men Annelie. Det var väldans trevligt. Hon bjöd på indisk
currygryta om jag inte minns helt fel och till det drack vi
vin. Gick hem där kring 02 eller så i mörkret. Det var halvläskigt
men Micke mötte mig på vägen. Va sjukt trött så jag slocknade
nog innan jag ens hann lägga huvudet på kudden. haha!

Idag vankas träning och innan det ska jag bege mig ut på teg.
Träffa älsklingsbäbis och hans parents. Snusa lite på bäbisen
har jag längtat så sjukt mycket efter. Har med mig alla paket
också så det blir nog bra.

äh, ska mejla nå grejs nu, sen fortsätta jobba. Bara 1v kvar tills
jag och Marcus åker till gotland. Bara 1v kvar tills jag har 1 veckas
semester. Det är så grymt skönt att ha något att längta till såhär
på höstens dystraste dagar.

(btw, i morse, när jag gick till jobbet, halkade jag typ 10000 gånger.
Nu börjar det bli riktigt halkigt på vägarna, just so you know.
KÖR FÖRSIKTIGT! hehe.)

1 kommentar:

Unknown sa...

I och med att du skriver "hans parents" så förmodar jag att det blev en liten gosse?

Gud vad roligt!! Hälsa Anna och Robin och gratulera så mycket från mig!!