tisdag 14 oktober 2008

förstärkning.

Det var trevligt att åka förbi Anna och Robin en sväng igår.
Det tyckte min mamma med. Hon träffar ju inte sin "extradotter"
så ofta. Hon tycker det är tråkigt.
Jag tycker lillbäbben kan ta och trycka sig ut snart. 2 dagar för
sent känns som en evighet för mig, och då kan jag bara tänka
mig hur det känns för Anna och Robin ;) . hehe!

Träningen gick faktiskt bra. Jag kämpade å kämpade. Åkte hem
direkt. Sen satt jag å Micke och kollade massa humorprogram.
Det är de bästa med måndagar. Dubbelavsnitt 2½ män, 1 timme
humor med Magnus Betnér, och sen dubbelavsnitt av scrubs.
Går inte annat än älska tvserierna på måndagar. ;D.

Vi har förövrigt ringt in miss Anna till jobbet idag. Vi är massa
folk mindre pga sjukdomar så vi fick ringa förstärkning. Riktigt
kul tycker jag, eftersom Anna är en väldans bra person och det
har varit rätt tomt utan henne sedan hon sluta i somras.
(dock inbefinner hon sig inne i "special rooms" så jag nöjjer mig
med att träffa på henne i disken ibland då och då! ^^ höhö!

Äh, orkar int mer nu! Ikv taggar jag träning igen, och sedan ba
chilla hemma och hoppas på att Anna/Robin ringer och säger
att det banne mig snart är dags för miniedlund/sundin att ploppa
ut! :). Jag kommer älska den dagen! hur mkt som helst!

1 kommentar:

Anna sa...

haha naaw ;) jag kommer gärna och hjälper till! (och tjänar pengar) du skulle ha sett till så att jag inte hamnade i infektion! ;P hahah du kunde ha gett det till vå kära stammande, högljudda praktikant ;) då blev det ju tyst och lugnt ett tag